Isnin, 1 Jun 2009

Nasik Campur Recipe........!!

  • sampai je kat Melaka Sentral...aku mencari buku sin chan..tak ade pun..last2 aku beli ujang..aku tanya makcik tu (patut akak).. sinchan takde ke..katanya...volume 42 dah abes...ooo...ala..dah ade da...Ujang?..ape yg best? katun CIKU dan Bawang..
  • Beli Chipsmore............ganti zura punya..aku terover makan lak hari tu. macam sendiri punya Chipsmore...lalalalala

Ade sorang kawan aku nih..dia tak suke ngan laki ni..tapi kan..laki ni cakap...

"betol..I nampak muka U kat Jabal Rahmah (tmpt Adam Hawa ditemukan)"


Hm.. leh caye kee.....tp kawan aku nih mmg tak berminat langsung..sebab dia adalah suami orang...

  • Ape lagi yang mess up kapala aku..tentu nya keazaman diri ini melakukan itu.... aku berniat baik.. maybe ade yang kate aku dendam..atau ape saja.... takpe lah dipulaukan dibenci.... dikatakan kijam.... ikut hati takmo wat..sebab sekali aku wat..aku akan hilang dia selamanya (pedih menusuk) ...its ok...tetapkan dalam hati..tiada niat lain..selain untuk kebaikkan...
panas..kene mandi lg....

Photobucket


note: menulis blog adalah salah satu terapi kepada diri sebenarnya..... tapi bila dah lege.. aku akan segan dgn ape aku tulis...hehe




4 ulasan:

joegrimjow berkata...

heh
klu da xde medium nak tulis susah jugak

cik syazni berkata...

wah tol ke laki tu?

ainShahajar berkata...

joe- aku tulis je iut sedap hati nk menulis...keh2...

cik syazni - erm..ntah la...dari cerita dia yg pnjg lebau tu mcm leh caye..mcm2 hal

zaiMi berkata...

nasi campur recipe tu ape? xde cite pn dlm post..