Selasa, 2 Jun 2009

mencintaimu ku jadi begini

hujan turun lebat malam ni...bagoslah..lama dah tak ujan kat ukm ni.... saat2 sunyi ni....tibe2 aku teringat dia.. tiba2 hati jadi lemah..aku biarkan saje hati ni melayan perasaan...lebih2 lagi bila teringat masa aku kemas barang2 dan kad2 yang dia penah bagi kat aku...aku letak dlm stor kat umah aku..tak mahu bukak lagi..cuma cincin je..aku lum letak dlm stor..lupa nk bwk balik

aku selalu sangkakan aku ni kuat..cukup kuat untuk lupakan dia...cukup tenaga untuk terus berjalan kehadapan..tanpa toleh belakang lagi....tapi bayang-bayang dulu...menuruti setiap langkah aku... lebih-lebih lagi..bila aku berada dalam kawasan linkungan lubuk kenangan aku dengan dia (haha)... Selangor dan Kl ni...hampir sume tempat ade kenangan..juga di UKM ni.. kenapa nak ingat balik?... aku tak kuat nk tepis ingatan tu semua....aku yang rasa...aku...

kawan-kawan selalu pesan..tak usah ingat..mulakan hidup baru kau..dia tak pernah ingat kau lagi..dia tak pedulikan kau lagi...dia dah bahagia dgn org lain....wat ape kau ingat dia........ ye.. aku tahu.... aku saje yg terkapai-kapai ingat pada dia..siapa kata aku tak berusaha..cukup lelah aku cube lupakan dia.....senyuman dia, gurauan, caring dia..juga tangisan dia..tu semua...meluputkan semua kesalahan yg dia buat pada aku.....aku yang rasa tu... ya Allah..lemah nya aku

aku cuma manusia biasa..yang selalu jahil..selalu silap..ini semua Dia nk ajar aku..tentang hidup.. aku bersyukur pada Dia

baru 2 bulan...ade banyak masa lagi untuk aku berusaha... 2 bulan ntk lupakan memori 4 thn ?..aku yang rasa..payah weh...... Yang Maha Kuat..berilah aku kekuatan

feel gila bila dengar lagu ni
Terlalu cinta - rossa

Jangan dekat atau
Jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa
Karena tak memilikimu

Ku coba jalani hari
Dengan mengganti dirimu
Tapi hatiku selalu
Berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini
Terjadi kepadaku


Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa
Menjauh dari angan tentangnya

Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya
Aku terlalu cinta dia

dah la..cian abah mak kalo tahu

>sambung wat esaimen







4 ulasan:

emma songall berkata...

be strong girl.

~miszirdawaty~ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
zaiMi berkata...

bunga bkn sekuntum.. kumbang bkn sekor.. patah tumbuh hilang berganti.. setiap yg berlaku ade hikmahnye.. dont worry be happy.. :)

zugha berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.