Khamis, 11 Jun 2009

eheh..dah leh tgk result laa

dah tgk...boleh la plak...(ehe..tak baik tau aku nih..kutuk2 lak td..huhu)

syukur pada ilahi

sedey la gak.......mmg result plg teruk lah dlm sejarah..bak kate membe2...

syukurlah ain

Allah takkan uji kalo dia tahu kita tidak mampu menghadapi......

Ilmu ini luas....pintu rezeki sentiasa ad bagi sesiapa yg mahu mencari dn mengsyukuri




berhajat nak sambung master kat UMT nti..itu juga hajat mak abah...

dapatkah..? layakkah aku.....? bantulah aku ya Allah....teringin..dan aku akn cube pegi sane dn tnya lecturer2 kat sane.....mntk2 lah dpt terima aku ni..hu




apepun..esok GBS!!!..enjoy jom!!!!!!!

g MELAKA..hahahahahahahahahaha

doakan kami selamat pergi dan balik



=) dugaan menimpa...menjadikan diri semakin khusyuk dan bersungguh...disebalik kelekaan sebelum itu........

9 ulasan:

♥chentaMAYA™ berkata...

gud~
jgn mudah mengalah 0k!

k.A berkata...

cuba lagi
:)

M.K is Tun Mamat berkata...

sesungguhnya setiap sesuatu yang berlaku, ada hikmah disebaliknya.

emma songall berkata...

chaiyo2!

evilhoney berkata...

tahniah2..hehehe

ainShahajar berkata...

hehe

suke bace

tengkiu2

Fathiadha berkata...

best la korang g merayap... apsal tak gune je bas sekolah?? kan senang!! hehe

p/s : GBS tu geng budak sekolah kan???

hehe

3p4h berkata...

Inilah warna warni kehidupan... (",)

All da besh in ur future undertaking!

ainShahajar berkata...

a ah..gbs tu geng budak sekolah..hehe

thnks epah!!