Selasa, 9 Jun 2009

padah= wat keje last minit

hari ni ade presentation, subjek tambahan aku Hubungan Insan..5 org dlm kumpulan aku

datang2 pendrive tak leh bukak..kene pakai yg lain lak..g lah transfer sume... (komp ukm yg beng..)
slaid fatin lak kurang satu!!..cian dia..ntah mcm mana leh ilang

pastu nak g print...kuar kelas ikot suke ati..kuar masuk..kuar masuk...(aku agak sasau time nih sebab terkejar2)

kat kedai print dgn 2 org kwn lain..print tak leh guna pulak...(kelas masih berjalan..org lain present)..kelam kabot mengedit

lecturer ckp..saya sensitif sket org kuar msuk ni..

kira baik lecutrer ni..kalo yg lain..mmg kene hambun ktorg ni..

rupanya yg print anta esok...maybe lecturer cian tgk ktorg yg wat keje last minit ni



=( esok mntk maaf kan lecturer tu...maaf ye..kami sasau..salah kami..wat keje last minit


dan aku mmg jadi bodo bila selsema...@#$%)

3 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

rilek ah ain.
g rehat.
sOk present hakam plak.
ak jeles.
haha~

StingRay berkata...

hobi aku keja-keja last minit masa belajar dulu nih....


baru best....rasa cemas..senak di dada...ahhahaaaa...

baru thrill beb!

ainShahajar berkata...

misz - aku tgh nk wat slaid hakam ni..baru nak wat..huaaaa....best arr ko dah abes

Ray- thrill la sgt..mmg senak.. mcm nk tersembur air mate nih..tp puas...yeah