Sabtu, 20 Jun 2009

6 hari saja lagi utk kita bersama

tadi pergi ke sungai gabai hulu langat... (sy sebut sungai gaban)

memang seronok..tapi segan sket..sebab ramai laki

bertiga je..dan seorang jejeka (bodyguard) .........rasa kekurangan jugak..sebab 3 lagi kwn tak dpt ikot (GBS)


(Meroyan kejap)



hanya Allah saje yg tahu..betapa beruntung nya aku dapat kawan2 seperti kamu semua

waktu gembira..kita gelak same

waktu sedey..semua mendengar..

kadang2 tak mahu nangis depan kawan..sorok2 je..ye..kena kuat untuk beri kekutan pada sahabat

tanpa jemu pun dengar cite dan keluhan yg sama dari antara satu sama lain

lepas ni bawa haluan masing2

harapannya..walau aku busy nanti..kasih aku pada kawan2...insyaallah..sampai akhirat aku sayang

dan kini..aku akan hiba bila dengar lagu teman sejati dari brothers....

aku sayang korang..korang tahu tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sewa keta kancil sumbat kita yg 6 orang nih..kita jln2 kat putrajaya..alamanda...lawat KB kat hospital sekali....pastu tgk midnite movie cite upin ipin..ingat tak

mase nih..aku sangat sedih..aku baru hari kedua putus cinta (geli)..4 tahun kan..sedey lah..malam tu dinner biochem (coz saya)..aku makan siket je sebab takde selera..korang makan banyak..jeles tahu??..pastu wat konmoi naik kete ramai2 gi putrajaya lagi (dah nama pun ukm..tu lah yg dekat)...sampai pakcik2 polis asek ronda je tengok kita...takot sangat kami wat perhimpunan haram mahasiswa..(AUKU ain..AUKU!..jaga2 sket berbloging =P ) tapi masa ni tak semua dpt ikot..

bila lagi kan

zaman belajar memang best

dan pastinya aku akan senyum bila teringatkan kamu semua

5 ulasan:

Firol berkata...

seronok zaman belajar,kerje lain terus

ainShahajar berkata...

=)

itulah kehidupan...

hmm..harap2 time keje nanti hepi gak

susahnya nak adapt

Mohd Ariff berkata...

nak ikot :(

*xpelah nnti jauh di mata.. asal dekat di TV9

tisya salle berkata...

ain, entry sedih nih wei.. sob3!! aku mmg akn rindu gler ngn korg... =(

ainShahajar berkata...

mohd ariff = nak ikot mana ni ariff..siap bg link tv9 tu..haha

tisya = sedey2..hu..memang lah~~