Selasa, 23 Jun 2009

gangguan jin....

percaya tak pada gangguan-gangguan ni..maksudnya..gangguan jin..

kalo saka susah nak buang kan..sebab ade perjanjian..n kalo gangguan..moga2 mudah sikit nak buang

ade yg cakap kadang2 kalo kene ganggu ni.. kalo dia suka kita..lambat sikit nak lari menda tu..

memang nampak dia seksa.. disebalik senyuman... tapi tak ditunjukkan... tabahnya.. sayang kamu

ya Allah.. ringankan lah beban dia.. moga selamat dari gangguan tersebut

ameen..sentiasa mendoakan



dari blog Az-Zahir - Namun hakikatnya ialah akan kerana sifat sabar dan redhalah manusia akan sentiasa bahagia. Dalam erti kata syukur pada yang ada dan sabar dengan apa yang tiada.

5 ulasan:

datinISme berkata...

peh..sape yg ter'ganggu' nih...

ainShahajar berkata...

ade lah..hehe

ainShahajar berkata...

yg kena ni perempuan....sahabat yg disayangi =)

fatin nazihah ashari berkata...

wuwuwu
takot nye
alhamdulillah setakat ni xpenah kene

Ariff Putera Tun Tuah berkata...

Penah tgk orang kene ganggu.. Kesian ader, risau pun ader..
Bace kisah- kisah macam ni pun slalu..