Ahad, 14 Jun 2009

sisa-sisa mahasiswa 1


sebelum exam bermula pada minggu depan…!! aku jemput geng2 aku dtg ke rumah di Melaka.. rombongan ber6 ini menurut operasi destinasi bajet..takde wet lah… cume pegi zoo Melaka..n banda Melaka..itu saja…nanti kita kaya kita jln bnyk tmpt lg ye kwn2..he (nani menulis)

Depan sungai melaka(ntah bila nak berseh)..tak naik bot (bot rm10)

RM5 kalo bwk kad matrik.. RM7 kalo tak bwk kad (aku kene RM7)

Monyet yg manje~...eh..org utan la ain


Berangan: dibalik pokok..bagai kareena kapoor ditinggal kekasih..wakaka


baru di buat agaknye tempat ni..dutch layer namanya


tengkiu sebab dtg ke rumah aku!!!


8 ulasan:

Nene berkata...

lampu merah utk ape ain???huhu

ainShahajar berkata...

maksudnya jalan..hahaha

Firol berkata...

Dulu masa ke Melaka depan A-Famosa tu nampak laut...2 tahun lepas g balik setelah berkurun tak ke Melaka..takde laut..hilang sejarah ..

ainShahajar berkata...

di bina dgn mahkota parade...pe nk wat..melaka tak cukup tanah

abah ckp..dulu kat laut ni laa dating dgn mak kamu

Mohd Ariff berkata...

lama tak pergi melaka... bnyk kenangan kat sana

ainShahajar berkata...

aik..banyak kenangan?

melaka memang tempat bersejarah

he!

3p4h berkata...

Melaka tnh tumpah darahku... Sdg racun kwn2 bjalan ke mlk juga awal bln nnt.. Yeah! He5...

ainShahajar berkata...

ha..selamat berjaya 3p4h!!!

dah bnyk tmpt kat melaka nih..kalo nak g semua seminggu agaknya..haa