Isnin, 8 Jun 2009

Silent

ada sesetengah perkara..kita kene bagitau parent kita...ade juga yg tak perlu

tapi..ada juga yg tak akan dapat ditutup..terbongkar jugak akhirnya...sebelum terlambat..bagitahulah parent awal2..supaya mereka boleh tolong mendoakan..membantu apa yang perlu..untuk masa depan kita juga...

ade orang terlalu caring pada kita..dan bagitahu pada mak ayah kita...kita sedih..malu..marah..

tiada apa yg orang itu dapat kalau dia bagitahu hal sebanar...sampainya hati orang tu..wat kita macam ni...







hanya perubahan dari kamu sahaja yang aku harapkan..jadilah lebih baik..bukan untuk aku..tapi untuk diri kamu..kerana walau pedih sembilu yg kamu cucuk... kamu pernah bahagiakan aku..satu masa dulu..dan walau tidak aku harap apa-apa lagi..sayang ini..tak lagi hilang..




aaah..ade org lain lebih susah dari aku..sedey sgt wat pe

falsafas: bila berjalan ke hadapan, jangan pandang belakang, takot terlanggar batu yang dekat depan...

2 ulasan:

joegrimjow berkata...

tgok kelemahan org!

~miszirdawaty~ berkata...

ehem...nak aku sepak Org tuh?
haha~