Rabu, 3 Jun 2009

Sabar lah ain..sabarlah put

Enset aku baterinya Kong... kerana nenek ini terlupa untuk bawak balik chager nya yang berada dirumah...maka nya..aku tiada bermain dengan enset lah pada minggu ini.....xheran pun..sape nk msg I yg single nih... (promote2)

Pupu lak lagi kesian....laptopnya rosaks...papan ibu nya sudah rosak..maka nya sudah hampir sebulan dia tak ada laptop..dia lagi busan laa kalo nak dibandingkan dengan aku nih..mmg bosan tahap gaban dia nih...... kadang2 aku tgk dia.. kesian ko ni pupu..aku kne ready2 kan ubat nih..takot ade pulak jd lain..sabar ye pupu..jgn ko mengganti seseorang lak dalam blok ini..seyram aku..tak sanggup..

dan kami semua..yeah..all ~*Darlings*~ (yek2) sedang sebuk membuat asaimen Hak asasi manusia (HAKAM) dan Hubungan Insan.. ini adalah subjek tambahan ..UKM ni penuh dgn falsafah..jadi kami redha je bila kene amek nih...redha wat asaimen ini...dgn cuba menolak jauh2 perasaan malas..menyesal (aku nyesal lak pilih tokoh ni)..takpa..aku bangga...banggaaaa
ok..sambung wat laaaa... ape ini adek manis.....makin tembam makin malas =P

pupu dan aku..
1 pagi di putrajaya

1 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

maceh ye ain memahami aku.
if kO xde, mau gile aku xdpt pinjam laptOp.
cyg ain.

tp, aku mmg cantek di gambar itu. haha~