Rabu, 17 Jun 2009

Merapu kejap sebelum ke kelas

  • Ain..jangan jumpa dia..nanti ko suka balik.- aku degil..6 bulan tak jumpa tu....aku terpaksa stat balik dari mula untuk lupa dia..2 jam je jumpe...tapi..nape kamu nangis..adoi.

  • ain, menangis takpe..jangan merintih.. - tak lagi...tengkiu..rohani aku yang tak kuat..baru 2 bulan lebih..nak lupa 4tahun..payah tu...............

  • ape ko nak jawab kat akhirat nanti..kamu menangis sebab ape..pakwe? - erk..adush..sentap

  • kan abah dah ckp.. - ok bah..anak abah degil...tak2..takmo lagi berdua2 nih

  • hmm kalo kita rapat dengan orang yang sudah berpunya..kita ade chance 90% nak hancurkan umah tangga dia - ok...biar dia dengan orang lain..jangan bagi dia kompius dan tertekan lagi untuk pilih yang mana satu..at least..dia penah bahagiakan kita beberapa tahun dulu....biar orang wat kita..jangan wat org..doakan kebahagiaan mereka.insyaallah tenang

  • ain, laki tu suke ko - ok..jumpa parent aku kalo nak..taaruf kat umah (dia tak berani...haha poyo) (serik sebenanye)

aku merapu di atas emosi yang tungang tebalik dan songsang....lalalaa~

11 ulasan:

Ariff Putera Tun Tuah berkata...

Hermm.. hampir2 kronik.. Nsb bek xjumpe dgn Dr. Kronik.. Rasenye x perlu la isi borang tu kn??- Borang daftar diri kat mentaus.. Huhu.. Sorry, tuan hamba merapau, hamba tumpang sekaki..=) cheer up! Yang patah akan tumbuh, yang hilang akan berganti.. Bak kata Saleem dalam lagu die, " Patah tumbuh hilang berganti, mengertilah.. Walaupun berbeza zahirnya, terimalah.. Jangan dikesal kiranya kau terseksa.. Suratan takdir yang telah menimpa _.."

LA TAHZAN ya ukhti..

ainShahajar berkata...

isi borang daftar kat mentaus...ya akhi..apakah itu.... sengaja ye =P

insyaallah..better in time..

syukran jazilan!! ;)

evilhoney berkata...

kuat kan semangat anda :)

Firol berkata...

hoo jiwa kacau la ni....
Rilek sabar dan ingat DIA YG SATU

Mohd Ariff berkata...

Dah smpi kat kelas, jgn lak dok layan perasaan. Kena tumpu perhatian..

**kekuatan tu ada.. cuma kadang2 dua suara hati yg berlawanan antara mereka, membuat kita keliru dlm membuat keputusan.

ije berkata...

be positive dear!!

ainShahajar berkata...

evilhoney - semengat kadang2 mudah jatuh..bila rohani pun jatuh..hu

firol - insyaallah..dia yg Esa

mohd ariff - dialog dlm hati nih..haha..apelah

ije- insyaallah =)

hari ini aku tidak nangis..suke2

zugha berkata...

susah nak cari lelaki yg berani trus pinang dan taaruf d rumah...
kalaula ade...huhu

Fathiadha berkata...

emmm.... diorang dah komen kat atas...xjd lak rasa nk komen, tp alang2 tulis komen ni, kena tulis gak la...

dlm membuat pilihan, kite terpaksa melalui 2 cabaran utama, 1 pilihan yg kita ambil, 2 pilihan yg kita tolak.... kita hnya mampu ambil satu peluang shj...

jgn fikirkan masalah sebagai masalah, fikirkan masalah sebagai satu dugaan hidup,

Allah tdk akn memberikan dugaan kpd hambanya sekiranya hambanya tidak dpt mgatasinya....

harus di ingt kita hnya mampu memilih sekali shj...peluang, pilihan dan masa (waktu ini) adalah sekali shj, tetapi anda ada kwn2 yg selalu bg support, itu lah yg akan kekal bersama!!!....

jgn susahkan hidup utk hidup, igt!!, hidup di dunia hanya sekali shj....jgn lakukan perkara yg boleh menjadikan hidup anda spt tdk hidup!!!

"may Allah bless you"

ainShahajar berkata...

zugha - betol2...tapi aku tak sebaik itu untuk mendapat lelaki yg sebaik itu..huhu

fathi adha- thanks...sy mmg perlukan kata2 semangat!!..alihkan syg itu pd kawan dan family..bahagia insyaallah

haifaarah berkata...

hahaahha..cmtu ain sebelum ke kls ye..hikhik