Ahad, 31 Mei 2009

abah..maaf

ain tahu...ain banyak wat salah kat abah

abah selalu pesan..
jgn bekaple..
jgn kuar ngan laki
jgn call laki untuk mende tak faedah
jgn sms mende bukan2 ngan laki

abah berkali2 pesan..hingga pada malam ini

bukan abah yg suruh..Allah..

sangat berhikmah nasihat abah malam ni...ain terpaku



abah n mak mesti tak redha ain wat mende macam ni
ain dah ngaku silap ain
maafkan ain abah mak...


ain akan mujahadah...lawan sume ni

nana..zila....jangan ikut sifat buruk akak ni

walau nana, zila nampak akak mcm seronok...dalam kehanyutan ini

tp mak abah yg besarkan akak 22thn lamanya...

tak suke...tak redha


mcm mana nak cium bau syurga...



ain akan wat mak abah tersenyum..selagi Allah masih pinjamkan mak abah untuk ain



p/s: my frenz...kalo nmpk aku hanyut..tego aku....aku sedey gila..nangis je...

4 ulasan:

Mohd Ariff berkata...

Sahabat..
Dalam melalui sebuah kehidupan.. jangan sesekali kita lupa pada asalnya kita.. untuk apa dijadikan.. & ke mana arah tujuan. Pegangan hidup kena jelas.. jati diri kena kuat.

Biar apa yg berlaku jadikan pengajaran.. jadi iktibar. Kalau benar semua adalah ketentuanNya kita jgn sekadar pasrah.. kena redha.

**Ingatan utk diri sendiri juga.. yg terkadang leka dgn dunia.

Tanpa Nama berkata...

ain .. hidup ini hanya sementara dan setiap langkah kita adalah satu ujian .. boleh jadi kita menyukai sesuatu yang buruk untuk kita, dan boleh jadi juga kita membenci sesuatu yang amat baik untuk kita .. Allah Maha Mengetahui (2:216) .. dan Allah sentiasa bersama dengan orang2 yang sabar .. :-)

cik syazni berkata...

insaf sekejap..
(*_*)"

ainShahajar berkata...

abah pendiam..tak marah..tp kalo sekali cakap...menusuk..hu

thanks kawan2....kata2 bermakna