Selasa, 12 Mei 2009

Tag dari Cik Roozu!!!

Dapat tag yg dari Cik Roozu comel..he

1.Bekas kekasih saya adalah : latest one..Ron weasley (tipu family name je)

2.Saya sedang mendengar : kawan2 mengumpat sambil tgk pic2 kat facebook

3.Mungkin saya patut : berehat men tenet sampai maghrib.. He~~

4.Saya suka : Hati yg tenang

5.Sahabat-sahabat baik saya : Fadilah..farah amaneena...GBS, KB...

6.Saya tak paham : nape Prof wat Viva nih mcm master nye viva

7.Saya kehilangan : perasaan untuk bercouple..bercinta...mengharap..(serik)

8.Ramai yang berkata : ajal maut jodoh pertemuan...Allah tentukan

9.Makna nama saya : Cahaya mata

10.Cinta itu adalah : Kerana Allah..Dia yang ciptakan perasaan itu

11.Di suatu tempat, seseorang sedang : mak abah tgh wat pe ek...biasa tgh lipat2 kain... bebel2 suh nana zila mandi..abah siap2 g surau..nak balik~~

12.Saya akan cuba : Jadi anak yang baik!!.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : selamanya Muslimah...selamanya setia

14.Telefon bimbit saya : dah nak rosak..motorola..nak yg baru..hu~

15.Bila saya terjaga dari tidur : tidur balik..kali kedua bangun..baru bangun btol2

16.Saya paling meluat apabila : tgk org melayu bangge minum arak

17.Pesta/Parti adalah : Girls only..hehe

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Kucin..kucin..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 1,2,3,4,5,..masuk skola da xbest

20.Hari ini :


21. Petang ini saya : balik dari kelas..panas..mandi awal..tenet

22.Malam ini saya akan : g pasau malam..bace novel..tengok2 thesis

23.Esok pula saya akan : Tgk Tisya viva...n g Jumpa Prof OO

24.Saya betul2 inginkan : Suami yg baik. (sape takmo)


25.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : eh..makin cerah..lame tak kene panas kot..tembam..makin tembam

26.Pusat membeli-belah atau arked permainan : Jaya Jusco melaka!!

27.Makanan Barat atau Jepun : Barat kot

28.Bilik yang terang atau gelap : samar2 gitu..hehe

29.Makanan segera adalah : KFC

30.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? kenapalah kipas ni takde num 6 (waktu sgt panas skang nih..panas)


GBS..aku tak penah Tag korg..korg kene wat..hehe

kak Marie sayang..u tag orang..tapi tak wat ek.. ain tag akak..hehe

pada sume yg rasa menarik nk wat

6 ulasan:

leadleedeea berkata...

haish..bab yg berpacaran ngan ron weasly tu yg best~! heheheheeeeee

asilahmuhajer berkata...

banyak sgt nak jawab. pening nak fikir jawapan.
kepada lain2 insan yg bakal kena tag tu, selamat menjawab ek??

• rOozu • berkata...

huhuu~

kne jawab ke?
hehehehe....

ok akn di jwb petang sikit..

• rOozu • berkata...

thx sebab jawab...
lebbiiu!!

ainShahajar berkata...

banyak sangat mase skang nih...
tu yg leh jwb..

ngeh2

FIROL...... berkata...

Salam ain..Thanx 4 da wish