Khamis, 7 Mei 2009

rancangan selepas ini

esok last paper

yang killer

eleh...

hu~

kene ulang bace..

susah nak masuk otak yang karat nih



pastu VIVA pada hari isnin

lepas tu shot sem

kenapa aku amek shot sem?

sebab malas dan tak pandai nak amek banyak2 kedit

pastu grad..

pastu

.....................................................................

ntah..

kawen?

tengok la sape2 datang minang

aku angguk je 'YES'

ekekeke

dok umah tolong mak ajar budak ngaji

haaaa...betol2



p/s - ini semua kalo aku masih hidup....

Kita merancang Dia tentukan..yang Dia tentukan..terbaik untuk kita


5 ulasan:

asilahmuhajer berkata...

lepas grad, keje dulu. pastu baru kawin..
enjoy puas2 time bujang. sbb bila dah kawin, lain plak cara enjoynye.. just my seposen..

ainShahajar berkata...

hehe..

tengkiu2

saje je ckp gitu

he!!

~miszirdawaty~ berkata...

haha~
aku angguk gak if de org minang. haha~

hidayah berkata...

ain, kalau ko kawen jgn lupo ajok aku nih...

Syazni Rahim berkata...

hehee..jgn main angguk je tau..pastikan mereka 90% perfect to our eyes & soul dulu..huhu..
lg 10%? wajib harung...haha!

no remedy for men bad habit :P