Khamis, 7 Mei 2009

hidup penuh pancaroba

hidup ini sememangnye penuh dengan kesilapan.....kesilapan itu..ada dalam kasih sayang kita...

kadang-kadang..bila dah terlampau sayang..kita tak sedar kesilapan kita pada dia...disebabkan itu...dituduh satu pihak sebagai dendam..dan satu pihak lagi hipokrit..

sebabnya

dalam keikhlasan..terdapat juga perasaan marah...

dari itu..lahirlah kekeliruan di hati...

bukan mudah menghilangkan pedih..bukan mudah melenyapkan sayang..bukan mudah mngikhlaskan hati....hanya Allah yang tahu...

lama kelamaan.. bila aku renung..bila aku mendekati kalam-kalamNya...aku sedar..cukup Dia untuk aku..


kini aku tetapkan di hati..aku semakin kuat..

alhamdulillah...thanks atas segala semangat yang ditaburkan

tiada lagi rindu..tiada lagi benci...

perasaan menjadi 0...menjadi 0 kepada dia.

dan kini

alhamdulillah aku sudah mampu melenyapkan semua..

Selamat berbahagia hingga akhirat...itulah yang terbaik untuk kamu berdua...

Maaf atas segalanya...

aku tak waras

dan aku tak sengaja

maaf..


Tiada ulasan: