Khamis, 21 Mei 2009

kisah mi kari dah zila (adik comel saya)

Kringgg...loceng rihat berbunyi....minah comel ini..pergi ke kantin sekolah..dengan kwn2 nye..kwn2 yang dia suka..n tak suke..but dia layan macam sume suke...



beli mee kari..sedap nye...makan di depan sorang kawan pompuan yang agak lemah lembut dan sopan santun..pembersih

habes makan..budak tu berkata.... "awk ni..makan comot la..tgk tudung dah kotor' (budak ni selalu komen adek aku).

adik ku dengan muke selamba..." aha..memang..kalo ikot hati, aku nak tuang je kuah ni kat tudung!" geram

budak tu tercengang...adik aku beli mee kari lagi

motif cite ini:...tak tau la..tapi aku gelak bagai bila dengar adik aku cite...haha....mak aku marah..sbb time ni tgh ajau dia ngaji...

rindu kat adik2..muaah..tggu akak k....

1 ulasan:

SwEeTFoResT berkata...

hikhikhik..sweet jer..acc me pon ain gak.. ^_^
salam perkenalan..