Sabtu, 30 Mei 2009

menjawab tag dari encik mohd ariff!!

tag dari encik ariff http://maxx256.blogspot.com/
dibuat sewaktu GBS sdg masak fries...


1.Ape perasaan anda sekarang?
menahan perasaan..perasaan nk hambiik fries yg dorg tgh goreng..wow

2.Saya nak makan?
gulai masak lemak cili padi telur itik.. pergh

3.Saya tak suka?
idung yang gatal nih

4.Impian saya?
jadi wanita sempurna~~...

5.Haiwan yg saya tak suka?
semut itu rajin..tp mereka suke rosakkan makanan saya

6.Saya harapkan?
dapat kerajinan untuk siapkan asaimen...

7.Jika boleh putarkan mase?
mahu salam mak pagi itu~~

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
umo dah 32 thn..sedang sebuk menguruskan 5 orang anak (poyo)..dan seorang suami..(sorang je)

9.Handphone saya adalah sebuah?
sebuah hanphone yg nak mati...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
rahsia...tp crush tak terkira bnyk nya

11.Saya suke pada?
fries yg mereka masak

12.Kawan2 saya?
ada ramai..

13.Pernah dikhianati?
hehe..biar orang wat kita..jgn kita wat org..

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda
wat bodo

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'..
- putri yg sexy
- nani yang solehah
- zura yang mantap
- tisya slim
- zati yg chumel (apa blog kamu ya)
- anda
- kamu

klik pd nama if nak berkenalan

2 ulasan:

Mohd Ariff Yaakub berkata...

nak pilih no.9!

pesan Imam Al-Ghazali..
" apa yg semakin jauh meninggalkan kita.. adalah masa silam. Dan apa yg semakin dekat menghampiri kepada kita.. adalah kematian "

ainShahajar berkata...

jgn la dikenang masa silam

henphone baru harus dibeli

lala