Isnin, 27 Julai 2009

update jap.. rindu.. =)

he~.. kat lobi otel.. dah lame tak rase intenet.. nti kalo ade wet lebey sket.. nak beli broadband.. my own!!.. tp celcom broadband tgh hampeh skang.. ceh.. promosi bukan main.. tapi takmo upgrade..ish2

rindu nak berblogging mcm dulu

rindu family.. hu~

n...

mate ini akan berair bila melihat semula gambo2 kita kwn2.. mase zaman2 belajar.. nti konvo kita jumpa k.. amek gambo bnyk2...

walau tak selamanya kita bersama.. tapi sekurangnya Dia bagi kita rasa saat2 happy bersama.. susah senang.. erm.. ok2 dah (kat loby otel ni.. nti ade je pitnah aku bila tgk mate merah2.. hahaha)

-= ikan patin cni mmg sedap.. wow..!! walau patin sangkar je..hehe

7 ulasan:

M.K is Tun Mamat berkata...

happy blogging.. hehe.. that the pure spirit of blogger...

joegrimjow berkata...

rindu sama dia r

Rona Realiti berkata...

ko buat apa kat lobi hotel...!?
ko keje makcik cleaner cyber ker...!?
sambil cuci sambil blogging...!?

~miszirdawaty~ berkata...

wahaha~
kO bli dsLr, sng cket kite tgkp pic bnyk2.
heh!
windu kamO~

asilahmuhajer berkata...

cleaner??
ye ke ni??
happy cleaning!

ainShahajar berkata...

M.K is Tun Mamat - pure spirit.. wow..hehe

Joe - he3.. tggu i ade brodband ye -p

rona reality- yerp.. cyber cleaner.. siap sempat main tenet tau

miszirda - huahua..tada wet la sayang cukup lah 7MG tu je..haha

asilahmuhajer - tak lah kak.. keje2 gitu je.. tgh outstation +)

Alex L. Setiawan berkata...

blog walking... nice blog