Selasa, 3 Februari 2009

semakin malas dan leka??

dah masuk hari ke 3 ni selepas midsem..aku tgk..cermin diri..yeah..diri ini semakin malas....mungkin kah salah satu sebabnya..aku tak puas dok umah..yep..mungkin jugak...

kalo nk diikutkan....3rd year nih..mcm setahun aku bertepek tepuk kat ukm nih...pas sem1..wat short sem..kunun nk siap kn lab..tp tak siap2....takot gak praba yg baru stat mggu nih siap dulu..hihi..nk jumpa Prof OO takot..takot kene tambah keje sbb masa ade lg sebulan...eh..ape laa aku ni..better jumpa kn..mane tahu kene ulang ke kn...sambung sem 2..sambung lg sem 3...haiyak...........

aku tgk zura.....
dah siap lab dah..bln satu dah siap..buat non stop kn.....stat lmbt dr aku...aku pun wat non stop gak..siang mlm..walau ade kdg2terstop gak..keh2...sonok laa dpt Prof halimah..garang2..tp so caring...kn..cian ko dulu..smpi kene pakse2 diri yg penat..huuh

lihat2 put pulak
hehe..lawak2..kalo dulu jgn sebut pasal..bila ko nak lab..?..skang dah boley sebut dah ye..put dgn bangga da stat lab dgn jaya nya ye..wat pasal sel cancer..guna bahan mahal tu....glemer you stat lmbt2 pon. Prof azimatol mmg da cam muke ko kan?hik2

Tisya..Zati...Neney
erm...aku harap Prof Shahrol (betol ke aku eje nih)..akan lebih tolerate lg kn...korg smpy dah malas nk pk pasal braces tercabut je tuh...dlm psikologi pemikiran aku..korg dah sampai satu tahap tensen yg menyebab kn malas nk pk...tp korg stil tak putus asa...kagum dgn korg...

Hope...kite sume dapat diri depan dectar tuh..amek pic ramay2..dgn segulung ijazah ditangan...

yeah..insyaallah..

pesanan: aku baru nk stat tulis tesis seriously..korg cane...?

1 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

haha...prOf azimahtOl xpnh nk cam anak2 die..
knal pOn xkOt.
muahaha....

~ak pn nk wat tesis ngn seriyes~