Selasa, 17 Februari 2009

penyakit lalai ku

setelah aku membaca blog zura...penyakit lalai..baru lah aku sedar walet aku dah takde rupenye..aku tak tahu ler kat sape walet aku skang nih..nih korg memang pakat2 tak nak bgtau sape pegang wallet aku..woi..bagitau woi..aku nak beli tiket balik melaka nih..dah tulis blog mcm tuh..

cik C :ko simpan la cik A.jgn btaw die dlu.tggu die cari.
cik A :ok
cik C :aku nk tgk bile agknye die nk sdr wallet die ilang nih
cik B :tgu je..

ha...cik A yang simpan..tapi aku tak tahu sap cik A tuh..

ces...aku takkan serik rasanya..dah memang penyakit aku nih..ish..ish...ko nih zura..dah la tulis kat blog..kalo ron bace..habes aku...

eh..semalam gak...aku duduk termenung dgn muka risau...tisya nmpak...sure dia expect aku risau pasal wallet aku yg ilang..tapi sumpah..tak terlintas langsung..aku baru teringat pas bace blog zura..ishh...aku risau pasal lab time tuh tisya..huhu..

woi..pulang woi..........pulangkan.....

tengkiu la sebab menjaga wallet aku

hmm..rasa nk tuka wallet la..wallet nih mcm kene curse pulak

Tiada ulasan: