Rabu, 18 Februari 2009

bagaimana saya boleh lupa mende penting

Bersambung dari penyakit lalai aku

kalo dulu miss p..n now..mis L pula..stand for..lalai..lembab dan lupe~..hehe

Ya Allah....aku bersyukur..kau berikan aku mase yg sekejap saje untuk risau pasal purse......sbbnya..Kau lebih mengetahui mengapa.....bersyukur sebab ada kawan2 yang begitu mengambil berat soal diri ini...

aku teringat kata2 A.samad said...kita tak boleh nak buat sampai seseorang tu..jadi macam kita nak.....teringat Rasulullah yang menegur umat-umatnya secara berhikmah..tapi kita bukan Nabi

ape pun yang berlaku..yang sahabat2 A-D yang ajar kan aku tadi..sorry sangat..ikhlas aku cakap..aku tak boleh nak load lagi dalam hati dan sanubari nih...tunggu lah semuanya selesai......disebabkan mende2 ujian nih aku lupe banyak mende penting....walau sebelum ni penah tinggal purse...tp tak lah seteruk ini.....adoi..aku mcm tak kuat....tapi Allah maha kuat..maha berkuasa...aku mohon....

aku tahu korang akan pulang purse tu...aku tak sedey sgt pasal tu.....just..ala..semua orang ade problem kan....mungkin ada yang perasan aku agak sensitif..even b4 kes purse tu....maaf disebabkan aku tatau sensitif ni sampai bila....kita tak sama kawan2..yang sama hanya sayang..give me time........

ok..g jog..haha

3 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

xmO kawan ain. haha~

Orange Rose berkata...

mak kita kate tak baik main tak kawan tak kawan nih

~miszirdawaty~ berkata...

haha~
sejak bila kamu gune 'kita' nh???
gli siyOt~