Khamis, 15 April 2010

sunyi

jam menunjukkan pukol 9.37 pm

masih di lab.. ditemani oleh mesen2, liquid2 dan gas2..

balik lambat.. hu...

tapi bila terpikir. waktu bujang je macam ni.. esok dah kawen tak boleh dah..hahaha

ok..

malam ni aku dah wat keputusan

aku nak sambung master.. kira jadi lah nih..



--- harap gaji masih di bayar.. tulun..tulun..

9.38 pm

wish me luck..

tak siap2 keje..haha

esok nak balik. rindu mak. rindu abah. rindu adik2.. rindu anak2

sob

10 ulasan:

Mohd Ariff berkata...

simpan sikit rindu itu.. nnti habis :)

Apapun pilihan & keputusan yg dibuat, moga ia yg terbaik utk Ain.

ainShahajar berkata...

hehe.. sama2 ariff

rindu tak penah ada hujung nya
=)

3p4h berkata...

Selamat pulang ke Melaka =) Weee....

p/s: Sok nk blk KL da T_T

nana_mistic28 berkata...

ain mane ade anak2..hish..ngarut..

asilahmuhajer berkata...

gud luck ain. apa juga yang kita buat, kalau niat kita baik, insya-Allah endingnya baik.

Fathi Adha berkata...

selamat maju jaya...
sblm buat master kena semak sy punya tesis dulu... hehe (gaya UKM)..

ahaks...

~miszirdawaty~ berkata...

hik2. ain smbg! yeah~

zeqzeq berkata...

ahhaa satu cadangan yg baguz buat MAster, lepas tu PHd.

masa banyak (Selagi dudk bawah Gomen)..

rasanya jika kerja di swasta seksa sikit..kan?

teringat kisah EX-bos dulu dapat Phd bila, dah pencen.(cekalnya.

masa dalam gomen member2 lain selepas waktu pejabat ke padang Golf.dulu sabtu separuh hari ia buat MAster dan diploma.

keputusannya bila pencen ada 2 Phd, 2 Diploma bidang berbeza. satu Degre.

kawan2 lain ada satu almari Piala

itu yang membezakannya..

* adakah ini contoh ?

nana_mistic28 berkata...

epah - tak puas balik... belum penah puas dok umah sejak keje..huhu

nana - bising

kak asilah - sama2 akak.. ain tengah betol2 nk tetapkan hati. bukan senang nak belajar lg nih.huhu

fathi adha - wahhh.. tak sanggup dah.. lagi pun gaya ukm ni asek2 berubah. tak faham betol

put - haha.. doakan kita sama2 berjaya.. insyallah

zeqzeq - boleh dikatakan contoh yg baik.he.. ain dulu keje swasta.. seksa dgn gaji yg kecik.. pastu keje kat ukm ni. lecturer asek pujuk je suh smbung. jd ain pun sambung. mak pun suka.. =) insyaallah

nana_mistic28 berkata...

erk... ter jawab pakai akaun adek..haha