Isnin, 8 Mac 2010

jgn baca entry bodoh ini

takkan lah kehidupan aku ini cuma ada kau aku dan dia je

aku juga ada mereka..

dan dari dulu.. kalo aku tulis entry pasal seseorang yang aku tak namakan. atau tulis distatus FB tentang orang yang juga aku tak nama kan. Kerana nak meluah kan rasa ( itu perangai pompuan suke meluah kan)

perkataan atau status itu bukan untuk kau.. mungkin untuk orang lain.. yang kau perasan dan melenting sangat kenapa?

wat the hell

kalo aku tulis pasal kawan2 ke.

banyak wo kawan aku.. sekolah tukar berapa kali, kerja pun banyak tempat dah.

dan kalo aku cakap pasal ex bf

ex bf aku ade 5 orang......... tak semestinya yg sorang tu aje aku cite.. banyak lagi leh aku cite..

nak melenting napa wooooiii


-= dan kalo terbaca, entry ini khas untuk lelaki itu.. bukan perempuan itu. terimakasih