Rabu, 12 Ogos 2009

Miss you......

kadang2 kita tak tahu kita ni rindu sangat2 kat seseorang tu.. melainkan bila kita dah tgk sendiri... mis u guys..rindu kat GBS2 ku sayang.. rindu kat mak abah n adik2 (minggu ni mahu balik).. n.. rindu kat ex.. (OMG, tapi serius.. rindu =P)..


bak kate put

jika bulan itu kekasih hati
dan bintang-bintang itu sahabat
bukankah langit itu suram tanpa bintang?
tetap indah tanpa bulan?
dan mati tanpa kedua2nnya

walau ade yang kecik ati, yang marah, yang merajuk, ada yang masam muka, ada yang tak puas hati, ada yang nyanyok..hehe


tapi tetap ade yang besar ati, ada yang memujuk, ada yang amek berat, ada yang menolong, ada yang mencadangkan, menunjuk jalan, ada yang wat lawak, ada yang memahami, ada yang menyabarkan, ada yang mendengar.. ada yang mengingatkan..

walau berbeza.. persamaan tu penting.. tak harap balasan-itu namanya cinta tak bersyarat

sebagaimana cinta dari maka abah pada kita kan? tak dapat lawan kot..hehe


dan.. disebabkan korang juga menyayangi aku tanpa syarat.. iaitu tidak mengharapkan balasan.. makanya tak perlulah aku nak belanja korang bila aku dah ada duit nanti.. ok?




haha




-= al-Fatihah.. untuk ustaz Asri (Rabbani) baru meninggal dunia tadi..



6 ulasan:

chemil ila berkata...

adik...ble konvo?
hehehehe
anyway...congratulation...

Mohd Ariff berkata...

malam2 tak best sbb xde PELANGI :)

keje baik2 & jaga diri sokmo.

**Al-fatihah - patutlah tadi tiba2 terlintas nama arwah dlm kepala.

ainShahajar berkata...

Chemil ila - hehe..takleh nak bgtau secara public.. takot ade yg dtg..hehe

Mohd ariff - insyaallah.. ain keje baik2.. =)

asilahmuhajer berkata...

last paragraph tu paling kureng sekali..

hihihi...

Hana berkata...

nak tanye la..

y GBS?

ada makna ke di sebalik nama grup korg ni

hehe~

ainShahajar berkata...

asilahmuhajer - hehe.. dorang tak respon pun.. majok la tu

hana- geng bas sekolah.. saje2 he..~