Sabtu, 31 Mac 2012

garu kepala

Kita kena mengadu pada Allah kalau sedang susah.. bukan dekat blog

-

tapi nak cerita..

yang selalunya bila start purification rasa badan macam mesen.
jalan sana sini.
dulu cuma 2,3 hari
ni macam seminggu je.
sebab sample bertambah

9- 10... pukol 12 baru tido
pastu bangun balik
---- kerja pun ibadah kan?-

uhu.. tapi paling adoiyai masa hari jumaat tu
semata2 nak kejar Global March to Palestine
memang push betol2
dalam keadaan selsema
macam air paip
aku bersin kuat gila dan banyak kali dalam lab
si faris beberapa kali geleng kepala
dalam kereta waktu lampu merah
aku bersin.
faris cakap 'bergegar kereta ni'
kuang hajo
diam je la.. aku tau la aku berat
er. thanks bagi minyak cap kapak. (aku takot tibe2 ko baca blog aku n ko kecik hati lak kan, sowi)


lepas lab terus pergi. dan rupanya konvoi tak gerak lagi.. adoiyai
tidur dalam kereta. sebab ade driver... exhausted sgt dengan lab yg banyak selsema pulak
mujur diba ade.. hehe.

nanti saya cerita pasal BIDADARI DUNIA dan Global March to Palestine.

okey

2 ulasan:

w 8 z berkata...

aku harap kau ikhlas includekan nama aku dalam post ni, bukan sekadar " takot tibe2 ko baca blog aku n ko kecik hati lak kan" hahahahahaha

ainShahajar berkata...

eh tak tak.. memang dari hati nurani nih.. hehehe