Ahad, 1 April 2012

Global March to Jerussalem

er.. nak hold dulu konvensyen bidadari... he.. (konvensyen bidadari sangat2 menginsafkan) but now the semangat is on Palestine, Syiria Issue




Jumaat lepas.. Kami ke stadium Melawati untuk join perhimpunan tanda sokongan terhadap perjuangan membebaskan al-aqsa... Kiblat pertama umat Islam, serta tempat berlakunya peristiwa isra mikraj. dan pastinya Allah dan Rasulullah SAW amat mahu kita menjaga tempat suci itu. Yang dirampas secara kejam oleh Israel Laknatullah.

boleh baca di sini ape sebab perkataan "March" digunakan... Di adakan oleh 80 buah negara.
Global March to Jerusalem


Kami pergi berlima.......... saje nak letak semua gambar.. eceh
ini wakil Inbiosis UKM
Encik Ali dan faris

aku dan diba
dan azim
-Perasan tak diba pegang erat tangan ku.... sebab aku macam nak tumbang akibat kedemaman dan keselsemaan-

dan abg2 palestine.. ehh

Tarian dhabka yang di tari kan abg2 palestine... hehehehe



Muslimah power!!!

lakunan.. ni israel sedang serang orang palestine... Persembahan penutup dia memang best. ada simbolik
-jangan putus asa dan mesti bersatu-

Saya tak pandai nak mengekspresskan feeling saya
terutamanya bila lihat video dan gambar2 yang berlaku di sana..
dan bila dibandingkan dengan kehidupan di sini

memang layak syurga itu untuk mereka

Wahai saudara Islam ku disana. Palestine, Syiria dan Somalia
kamu tidak keseorangan... kami ada.
maafkan aku kerana terlalu bangang dan bengap.
kerana................. :`(

simpanlah dalam hati. hu~

Dr. Harlina (Konvensyen Bidadari), berpesan : 'Cukuplah sisters. Cukuplah kita diam










Tiada ulasan: