Selasa, 4 Mei 2010

percaya saja pada rezeki

every upslope.... must be downslope after that

aku dah tak suka mengharap..harap pada kerja, harap pada eksperimen. mahu pun berharap pada orang laki2 dan perempuan

pengharapan yang tinggi menyebabkan aku kecewa satu masa nanti. dan kalau jadi apa yang diharapkan. aku akan harap yang lebih dan lebih lagi

tamak

watever.

aku juga tak suka di paksa. mungkin sebab aku anak sulung. semuanya aku nak putuskan sendiri. tapi bukan bermakna aku tak boleh dibawa berbincang. aku suka berbincang. tapi andai perbincangan dicampurkan dengan niat nak aku menjadi seperti yang diharapkan. mungkin tak jadi. sila niat supaya aku dan kau sama2 suka dan setuju.

dan seterusnya.... bersyukur itu membuatkan kamu makin bahagia.. dari asek cemburu dengan keuntugan orang lain. sila ganti dengan bersyukur... orang lain bukan goyang kaki untuk dapat ape mereka nak. walau nampak senang. hah.. Allah maha adil

hari ibu. 9 mei.......

nak berehat puas2 ujung minggu ni. niat nak melancong. bukan menggatal =p






4 ulasan:

Fathi Adha berkata...

kembali menjenguk sblm balik kg..hehe

betul3... jgn terlalu mengharapkan.. mengharapkan sesuatu tak pasti...pastinya tak capai matlamat.

miszirdawaty berkata...

birthday saya!
birthday2!
haha. gile xtaw malu.

erm, yaken lah kamu bley wat ain.
ak pOn rse cm nk benti bljr.
aish.

zeqzeq berkata...

melancong itu otak betul, manakala menggatal kureng betul

ainShahajar berkata...

fathi adha - berharap...ish.. percaya pade rezeki kan

put - ekekeke.. besday sape? hahaha

zeqzeq - 2 dalam 1.. apa salahnya..hehe