Ahad, 27 September 2009

Raya ini tahun aku suke pakai kale ijau

semangat!.. sebab agak lame kot tak balik umah.. ye ke..hehe.. bestnye sebab tahun ni tak de susah payah sgt.. kuih raye beli.. just masak2 pagi raye je.. tu pun sikit.. cukup utk makan sendiri..

pas dah solat raya, balik umah. salin baju. tido.. wah.. seronok.. sebab masing2 bangun awal pagi.. tgh sedap2 tido.. ade pulak budak3 konvoi datang raye.... melayan je lah..hehe.. tak baik2..

pas tu salin baju raye. mintak ampun dosa.. pastu balik muar kat seri menanti.. pastu balik PJ.. pegi hulu langat, pegi kelang. jalan2 raya lah kan..lalalala~

stil dapat duit raya.. hehe.. kate mereka. takpe.. dah kawen esok tak dapat.. ok.


mohon ampun dari ayah bonda

Ni adik aku num 2 (nana) memohon ampun dari aku.. huh.. kejap je ampun nye.. pastu..haha

ni lagi poyo!.. poyo.. pastu menjerit2 balik masing..ekeke


makan kuih samprit yg nenek bukit baru bagi..sedap giles.. raye 1st lagi dah g umah nenek bukit baruu (yg jage saye mase kecik2).. makan2.. sedap seh sambal bilis nenek.. dapat sebalang kuih samprit.. aku makan macam makan kopok je..
Selamat.. hari raya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

owh.. tahun ini aku raye secara single..

lum raye umah kawan

aku sengkek laa kengkawan..ekeke

5 ulasan:

AidaN aMoy eTuc berkata...

ain..
klu bosan di bangi, meh dtg umah cik AIdan..
kt ss8...
meh dtg, xraya pon bley dtg..
msg2, nnt xde bosan sgt..

leadleedeea berkata...

sama laaaa...mintak ampun kejap jer adik badik...pastuh tak smpai 5 minit gado balik...muehehehe~!!

selamat hari raya~!!

Firol berkata...

adik beradik kalu tak gaduh macam tak mesra lak... gaduh yg tahap ringan2 jelah..

asilahmuhajer berkata...

kalau tak gaduh2, tak meriah. hahaha.

fatin nazihah ashari berkata...

haha. malangnye kami balik kampung melaka raya ke-2. tak dapatla bertemu. haih