Jumaat, 11 September 2009

lala.. sungai gabai.!!!!

pada.. err... aku lupa bila.. dalam tahun ni jugak lah.. bulan 6,7 mcm tu.. aku dan dua orang gadis yg comel.. tisya, zati dan hero kami Rota (driber+ kemeremen) pergi ke sungai Gabai, kat hulu langat... dekat je dgn kampung dusun tua (tempat abah).

nak naik ke atas tu sememangnya cukup seksa.. tinggi weh.. bawah ramai orang (lelaki terutamanya) jadi kami naik sampai atas.. lepas dah abes daki tangga tu.. daki lagi sampai tiba ke tempat tak ramai org.. fuh.. penat.. sib baik tak pancit (tipu)..
cantik.. jernih, aman dan damai.... tapi kalo ade budak kecik tak berani bawak.. sebab curam.
air nye laju.. syok wat shower..hehe








ais krim selepas mandi (aku punya dah abes)
dan kepada 3 lagi yg lain.. putri, nene dan zura.. nanti ade rezeki kita pegi ye.. tamo majok ye..hehe



-= gadis comel berbaju merah sudah berpunya ;-)

7 ulasan:

zaiMi berkata...

wahh! bestnye mandi.. nnt nk join skali la.. bleh? hehe

Ad Rifza berkata...

Ingatkan baru gi semalam..tapi makan eskrem tu yang pelik..hehe..rupa2nya dah lama..

AidaN aMoy eTuc berkata...

sampai ati xajak..
kau tau kte dok bangi gak, tp xajak..
jahat3x...

~miszirdawaty~ berkata...

saya merajOk!!!
xmO kwn ain.
haha~

ainShahajar berkata...

zaimi - opss.. marah kak syazni..hik2

ad rifza - welcome!! sbb ade org lanje.. so ktrg ngap je.. mmg dah lama g.. tp baru dpt gamba

aidan- alololo.. t kte g kte ajak ko..haha

miszirdawaty- nk wat cane.. ko kat sabah.. hehe.. t kta g pantai laaa

asilahmuhajer berkata...

tak ingat bila gi sg gabai ni. dah lama sangat tak gi. last gi sg bill bln 7 lepas. sejuk giler airnye.

Mr.LO berkata...

sungai gabai antara port mandi aku !! huhu..tempat sliding tu mmg kegemaran la..