Selasa, 10 Mac 2009

Menyayangi kamu penuh rasa sabar~

dah 3 bulan tak jumpa dia

tetap sabar menunggu

3 bulan saje. jika selama ini aku dapat bertahan..

kenapa skang tak boleh kan

boleh tak kalo tak jumpa langsung sampai kawen

rindu amat sgt nih..menakotkan...takot over bila jumpa dia..

takot terpegang tangan..takot terpelok dia...xnak nangis depan dia..

'sebab terlalu rindu..sebab terlalu sayang'

apa aku ni??


ya Allah..teguh kan iman aku

bagi aku sedar..cinta hakiki hanya padaMU

bagi aku sedar..hanya padaMU selayaknya cinta dan rindu ini diserah kan..

ampunkan aku atas ke khilafan aku ini

ampunkan aku

bagi aku redha...atas segala ketentuanMU

sesungguhnya..ketentuanMU ya Allah...terbaik untuk aku

bagi aku mengerti dan sedar
sepenuh hati jiwa dan raga

Bahawa...Hidup Mati, Jodoh dan pertemuan..ketentuanMu


Allah yang Esa..maha pemurah..maha penyayang


perkenankan...hasrat di hati ku

amin

Janganlah engkau berputus asa dengan terlambatnya pemberian (istii'jab do'a)

sedangkan engkau terus menerus berdo'a. Kerana Ia telah
menjamin untuk menjawab...sesuai dengan apa yang Ia pilih untukmu...bukan sesuai dengan
apa yang engkau pilihkan untuk dirimu sendiri.Dan diwaktu yang ia kehendaki...bukan diwaktu yang engkau mahui...



3 ulasan:

zugha berkata...

sabar..sabar..~

♥ cOnNie ♥ berkata...

♥ miss ur bf..? heheheh

Orange Rose berkata...

sentiasa bersabar...

yerp..miss him so much.
hu