Khamis, 5 Mac 2009

ku nyanyikan khas untukmu

Menghitung hari...detik demi detik

masa ku nanti apakan ada...

jelang cerita...

lab ku yang panjang

bukan ku malas


padam kan saja..

suis elektro itu

jika band itu takkan ada~~~~~~

yang aku minta....band band nampakkkk

bukan clean n clear..!!!


pergi saja..rakan2 lab ku

bilang saja pada semua

kamu dah siap...dgn jayanyaaaa

diriku kini sendiri~~

diriku kini..sendiri.............


nak band yang macam ni

Photobucket

*student OO dalam lab 1141..tinggal aku seorang....
*terima kasih wahai Vibrio em1 (di ambil dari sediment pantai morib) kerena memberikan pengalaman yang panjeng pada aku...dari dulu..siang dan malam kita berjumpa.....aku jaga kamu..lebih dari aku menjaga diri ini....lebih..aku sanggup tidak makan kerana kamu..sanggup tidak tidur kerana kamu...sanggup juga tidak mandi kerana kamu....adakah kamu tahu..?apa pun aku buat..kamu tidak luput dari pikiran ku ini...

tapi ini balasanmu...

selepas ini

jgn harap..aku akan kembali lagi..bersama dgn kamu

ingat...jangan harap





7 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

sbr~
nt mesti de band...
heh~

zugha berkata...

sabar..sabar..sabar..wahai cik jaja...

catfish1987 berkata...

amboi emo nye dia..haha..
ko wat apa, chromatography ke?

catfish1987 berkata...

emo..emo..haha..
ko wat pe yang tak jadi ni..chromatography?

Orange Rose berkata...

carfish..mizsirdawaty zuegha..hehe.. chromato aku dh ulang 4 kali dah..aku purified enzim agarase dari bakteria..yg leh cairkn agar..nk buktikan je nih..tp elektro takde band...but protein ade bila guna bradford... insyaallah..teruskn bersabar

tisya salle berkata...

sabo2 ain... doakan yg terbek...! :-)

~miszirdawaty~ berkata...

ganbate!!!