Khamis, 9 Disember 2010

ARCSB... ape itu

Bijak pandai

malam dinner yg kenyang + mengantuk + penat

juadah


Lunch ( 4 meja, lauk pauk, sayur, roti dan kek).. sedap gila.. aku hanya suka tunggu waktu lunch..


waktu seminar -kosong

tahu jalan saje



ARCSB atau dikenali : Asian Regional Conference on System Biology (ARCSB) 2010 bertempat di ROYAL CHULAN HOTEL, KL.. (aku rasa mcm 5 star je.. bukan 6 star), 3 hari 2malam

haha... sangat malas tau tak.. kelamkabot mahu siapkan poster. Dr aku bertaste tinggi.. banyak kene tukar.

dihadiri oleh orang2 dari negara2 asia.. (dah namanya asian regional kan). ada oral and poster presentation. aku masuk poster je.. semuanya tentang apa research2 yg telah dibuat. semuanya pasal sistem biology.. seronok.. teruja.. kagum. dasat2 dorang ni.. agaknya kalo aku ni rajin lagi 50%, dapat lah jadi macam dorang.kan2

tapi lama2, telinga rasa malas nak mendengar ilmiah2 yg disampaikan.. sekadar cuba memahami sikit2. yelah.. mahal bayar.. rm900 ( bukan byr sendiri pun =p). Mata boleh pulak takde mood nak tengok yg kacak2, terutamanya yg rusia tu. eheheh.. Lidah asek gatal nak merasa makanan yg sedap2. sebab skang ni aku jadi tak peduli dgn berat badan. aku akan makan bila aku nak makan. gila kan..

minggu lepas banyak program.. selain ARCSB, teman mak abah pegi MAHA.. pegi wayang dgn membe2. dan lab lab..

Tiada ulasan: