Khamis, 9 Disember 2010

sekejap saje mengemas ni =(

kan bagus, kalau semuanya berfikiran macam ini. termasuk aku

basuh pinggan
kemas dapur pas masak
buang sisa kat singki
sapu lantai ( setiap hari kan bagus)
sekejap je..
ade ke sampai berjam?
tapi kenapa ada yang malas nak buat

walau busy macam mana pun
kenapa mak kita mampu buat.. keje penat pun mampu buat
sebab dorang ikhlas

tidak lah aku kata aku ini pengemas
tapi aku sangat tak tahan dengan kotor

aku susah nak cari masa untuk mengemas.. aku kemas sekadar yang aku mampu
tapi aku benar-benar tak tahan dengan kotor
pemalas mana pun kamu
sekurang-kurangnya jangan pengotor
JANGAN PENGOTOR

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tp masih ada yg blh hidup dgn kekotoran.....walaupun dpn2 mata dh blh nmpk kekotoran tu............so weird....

^_^