Ahad, 28 Februari 2010

inilah family saye..=p


Dalam family aku. Nak ajak pegi mCD kaa.. KFC ka.. Kenny, pizza. umpama mintak pegi disneyland.. kalo pegi seafood.. vege.., arab, itu tak pe.. maklumla.. mak abah keje spital.. megi pun tak dibenarkan di umah.. walaupun begitu.. kami 'sehat-sehat' belaka.hik2

haritu aku merancang nk belanje family mkn.. teruja. adik2 merengek nak mkn prosperity.. mak abah terpakse mengalah..


Makcik yg tak sedar pipi makin bulat


pasangan sejiwa tapi tak sehaluan - abah yg cakap =p
tiap hari ade je mende nak di gadoh kan.. tp kejap je baik..haha


tibe2 jadi sopan waktu gambo nak di ambil..
jgn nak mintak sikit dengan dorang ni.. memang tak bagi!!!


meja besar penuh..
McD kat tepi hutan rekriasi ayer keroh melaka


aritu pegi JJ terbesar kat malaysia.. kat melaka je tempatnya.. berpeluh round, berusaha untuk jimat cermat

aku terharu.... ade jugak kasot SIZE 8......... (US size)

pemilik kaki gajah... memang kesian =(
susah nak cari kasot..

aku ingat nak tengok American Idol, sebab jumaat malam tu semua nye lelaki2 nyanyi.. aeuww.. nak tengok.. tapi abah ajak g surau.. maulidur rasul

kemudian dapat baju maulidur rasul dari mak.. hahahaha

macam pelik kan jubah dia.... unik.. tp saya suke!!

adik cakap macam baju Syawal dalam cite ahmad albab..ekeke

ape2 je la.. jeles tu. tak dapat macam ni -p

3 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

ain, y maken tembam???
heh. bt ttp cantek la.
banje ak weyh. haha. tetibe~

ainShahajar berkata...

meh dtg cni.. aku lanje ko mamam..ekekek


makin tembam maknanya sedang bahagia..hahaha

~miszirdawaty~ berkata...

hak2. aku kumpul wet dl la k.