Rabu, 10 Februari 2010

Cerita2 ini yang best yg aku suka.. dan mungkin korang suka jugak =)

Cerita2 ini yang best yg aku suka.. dan mungkin korang suka jugak =)


rajin gila aku updtate blog. kalo dulu sebulan bersawang.. hahaha

House

tidak melekakan.. sebab dia berilmu..i like..like.. skang ni dah masuk season 6 dah.. put.. ko dah ade season 6..? hahahahahhaha.. tak macam greys anatomi.. bosan tau.. asek hal2 sosial2 je.. bosan tau..

bones

wow.. nk jadi mcm pompuan ni.. sgt bagos, bijak.. laki dia pon ensem.. eh.. sebenanye ikhlas.. tgk cite ni nk tahu pasal forensik.. bukan gatal2.. no..no

Kyle XY

kesah lelaki yg diklonkan.. pas tu dia jd manusia yg hebat.. bukan robot.. dia di incubate kan terlalu lama dan menyebabkan otak dia berkembang pesat.. best..

ISWAK – Its Started With a KISS

Mesti cakap cerita Taiwan ini banyak adegan cium.. 3 kali je kot… hahaha..Best sangat!!.. Hero dia pun ensem. hm itu tak penting sgt (ye ke).. yg penting aksi2 nya menyebab kan aku terjerit2 melihatnya.. amat comel.. kesah girl yg bodoh.. sgt bodoh lah.. mengorat si genius.. actlyy genius ni suka ngan pompuan ni.. tapi wat2 bodo je.. nmpk cool.. I like tau

Boys over flower

Ini baru aku tengok..(3minggu lepas la jugak) ok. best.. tapi lagi suka versi jepun.. hanayoridango (aku salah eja.)..tu.. aku habeskan dgn cepat.. sebab cepat2 kan.. tapi cite ni best.. bila awek tu nak ingatkan si poyo tu yg hilang ingatan.. aku nangis time tu siyot.. ish..

pe lagi cite yang best? sebab tgh ada bnyk masa.. thn depan maybe takde masa dah.. hua.. hua

4 ulasan:

Sang Harima berkata...

gua tau house je.. yang lain tu tak perasan pulak..

LeptoSpyra berkata...

ain... sokong la muvie2 buatan malaysia
(w/pun xbest)

asilahmuhajer berkata...

akak tgk rancangan yang sempat je. nikmatila masa bujang dapat tgk tv puas2.

ainShahajar berkata...

sang rimau.- ish.. kene perasan jugak. best tu..he

hana - ko suke movie cinta2 je.. ekekeke


asilahmuhajer - betol tu.. betol.. kene tgk puas2.. kang da kawen tak ade mase dah.. bila dah keje ni.. dpt bayang da cane idop kawen ni..