Ahad, 10 Januari 2010

makan gaji buta kah aku hari ini

hmm

aku tak dapat wat keje banyak

sebab tak de transpot nak kutip daun


akak yg tu meeting, nak ajak akak yg ni dia cuti pulak

nak ajak abg yg itu..yg ini.. aku malu..hu~

makanya.. aku terkurung dalam hutan ini


cal abah.. merengek2…


aku hanya kemas2 lab.. wat penimbal sket

baik kemas rumah je..

sempat sapu je pagi td..haih

nyanyi sorang2.. (jom la karok kawan2..sebulan dah tak karok)


layan perasaan

23 tahun, tahun ni aku 23 tahun!!.. macam tak caye je….



6 ulasan:

zugha berkata...

haha..cepat2la dpt kete..senang sket nk meronggeng juge...hahaha

JMR berkata...

xbek mam gaji buta..hehehe..bak cni skit gaji tuh..

Firol berkata...

hahaha...rajin2....sesuai dgn umur

Tanpa Nama berkata...

eh??
baru 23???
tua da kot tu...keh keh... :P
lenkali xle malu2 mntk tlg2 abg2 yg perkasa tu sume...baru xbuta dah gaji tu...hihi...

ainShahajar berkata...

zura - aku tgh tggu offer latter je.. lombab betol..

JMR - boleh2.. nak berapa

firol- rajin ? perli nmpk..hahha

abang2 perkasa kah..hahaha

~miszirdawaty~ berkata...

heh.
nk kete x? meh amek kete sOrong kt umah ak.
lalala~