Sabtu, 11 April 2009

lauk kolej ku mengantukkan

Semalam pas makan nasik berlauk ikan goreng..kuah cili padi dan jugak telur pedas....aku dengan KB jadi makin letih..ngantok siyot..

sememang nye.. sesetgh rakan-rakan di kolej aku memang perasan yang bila makan lauk lunch..terutamanya kuah mmmuaaahh..mesti ngantok..dan telah berlaku sejak 1st yer lagik kat kolej nih..makan kat kolej len takde la pulak ngantok nya


jarang dah makan kat kolej..selalu makan kt Fak je..

ape sebabnye ngantok??? taruk ape dlm tu..terlebih MSG ke..

entah le..yang pastinya..aku akan elak kan makan kat kolej time2 stdy week nih

kalo tak..memang ngantok..n tido sedap gile...serius..

bukan lah menfitnah...atau ape..just pandangan dari membe2 yang same pendapat dengan saye

hah...


bukan di kafe kolej ku

Photobucket

Photobucket

ish bnyk sgt lauk..tak sedap pulak




P/S- Jangan risau2..ain dah makan..try gak makan...ain akan jaga diri k..

masih di bilik terapi lagi~

10 ulasan:

~miszirdawaty~ berkata...

kita makan kat kthO jek...
xpOn fak jek...
nak???
muahaha~

ainShahajar berkata...

ktho ade palapes

fak pon bnyk gak

yey2

nak2

Syazni Rahim berkata...

paling bnci ngantuk pas mkn mase nak gi library..huuuu~

ainShahajar berkata...

library memang ngantok laa..

sejuk je..

pegi tempat2 tersorok sket..
tdo kroh2

haha

joegrimjow berkata...

mak oi bnyaknye lauk
sempat ke habes klu camni?

ainShahajar berkata...

esh..boleh..

sempat je

kbyt'bakar berkata...

ingt dok kt blk terapi 2 free ke??bayo2...
hahhahha...
nnt aku blk kte mkn kt uo eh...uo sdp..murah gak

ainShahajar berkata...

bilik terapi ni agak ganas n zalim gak kadang2

tp aku agak bebas 2,3 hari nih

hahahahaha

jom..aku lanje ko kat UO

kbyt'bakar berkata...

kuang asam..nk kata aku y zalim la 2...
aku bg kebebasn lg 2 ari..sok aku ada keje nk wt..rabu kne g hukm lg...khamis aku kembali zalim kt ko eh..ko bmaharajalela melampau ni!!!

MARiE LUkMAN™ berkata...

aik?
di kolej ade lauk yg mengantuk??

sgt seronok~!
lalallaa~~

thx coz singgah page sy..
nice blog dat u hv..

erm..minat ikan ni...

nak jugak..mcm mane?