Sabtu, 4 Ogos 2012

jumpa kawan lama

sampai melaka dia terus ambil dan kami pergi masjid selat
masjid selat tu masjid atas pantai.. ala-ala terapung laa
best... sebab bau air laut.. angin laut

dia cerita pasal masalah kerjaya
last2 di join menda lain
uih. aturan Allah kan
ada la sejam gak
cian kawan aku ni

dan berbuka dgn bekas student dia.. budak upper six
ye la.. budak2 laki kan
suke nauu buat lawak
saket perot aku

malam2 pkol 10 g uptown
hello.. aku sebuk dgn uptown bangi
Tapi uptown kat sini lagi syok.. abes duit aku.. (sebab kat bangi takde yg menarik hati sgt.. haha.. belagak)
 rm50 je
tapi jumlah yg besar la untuk student

then aku tgk total recall. ( bln puasa pun tgk wayang kan....)
best la jugak... entah. action dia best. cuma pengarah tu tak reti nak garap emosi penonton
still batman lagi best
--- budak2 sekolah upper six ni nak tgk step up revolution mula2.. terus aku cakap NO!!.. ----

then balik rumah kawan aku ni... berborak samapi sahur
pkol 7 baru tido
now.. aku menaip.. dgn dia kat sebelah.. tido

uih.. ngantuk

Tiada ulasan: