Sabtu, 2 Jun 2012

pandai rajin adik2 aku nih + malas basuh baju

Dah dekat seminggu mak takda kat umah.. Mak pergi jalan2 kat turkiye... Bestnya.. Moga mak dapat release tensen n seronok berjalan


Balik rumah ni aku sangkakan rumah bersepah. Tapi syukur tak.. Ye lah. Ada dua anak dara perempuan. Kalo sepah gak tak tahu lah


Zila suruh aku rasa puding koko. Dia cakap dia buat sendiri. Hampir tak percaya sebab memang sedap. Haha. Tapi puding kan


Nana buat ayam rempah untuk aku. Sedap. Dan dia ada cerita dia buat ayam masak merah terlebih puri tomato. Hehe. 1-2 sudu je syg..


Hmm. Lega.. Sekurang2nya masing2 dah pandai jugak berdikari..


Dan saya buat nasik minyak lauk ayam kurma n pajeri hari ni ;-) esok kuey tiow kungfu lah


then tukar langsir umah


Dan yang paling penting.. Nak basuh sebakul besar baju kotor aku dari bangi.. Haha. Kebizian + takda mesen basuh menyebabkan malas weh nak pandang pun malas. Hehe. Mujur banyak baju lain. Tapi serius ni. Banyak gila baju aku yg tak basuh.. Mesen basuh 10kg akan di spin 2 kali!


Mak. Rindu laa


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tiada ulasan: