Isnin, 30 Julai 2012

Imam dari GAZA

ada kawan kat lab yang aktif dengan aqsa syarif. sekadar berkungsi je

so dia pinjam kereta aku dah diba untuk hantar dan ambil imam-imam muda ini ke masjid

aku terfikir. wah.. kalo ade bapak jin dalam kete aku tu. memang lari la kan... haha

1. Mereka pergi Putrajaya.. dan rasa amat teruja dgn kecantikan bandar kita (pada zahirnya)
2. request pergi zoo negara.. belum tanya lagi ape reaksi mereka
3. pergi naik menara kl... ni pun tak tanya reaksi ape...haha.. tapi dalam hambo2 masing2 excited.. tapi mereka mcm kaku je dalam gambo. tak macam remaja kita ni. pantang nampak kamera.. huh!.ok.. ni ramadhan. ( aku pun sama gak)
4. terpersona dengan juadah berbuka kita.. sebab kat sana mereka makan kurma.. kurma sahaja untuk berbuka.. huhu..
5. tak makan pedas..

jadual dorang leh tengok kat FB IKRAM atau Aqsa Syarif

mereka kat sini akan pergi ke masjid seluruh malaysia.. 7 orang dah...

gambo aku malas nak uplod.. tengok la sendiri..


rabu ni nak terawih dengan Imam Raed... yg pandai speaking tu.

Tiada ulasan: