Isnin, 13 Februari 2012

sabar

Laptop saya rosak. mungkin sebab

1. tak ada antivirus. sebab selalu terlupa.
2. akhir-akhir ni addicted dengan runningman

dan hikmahnya. mungkin Allah nak bagitahu. banyak benda yang kamu boleh buat selain tercongok dekat depan laptop je. akhirnya. baca buku yang berlambak beli.. 1 dah habes, masak, kemas bilik dan basuh baju. alhamdulillah. =))

minggu ini ada seminar. disebabkan ada salah faham.. saya telah memalukan diri sendiri. tapi takpe. saya tahu.. memang selalu termalukan diri sendiri.

kena purify enzim.. dan tiba-tiba supervisor cakap kena siapkan minggu ni jugak. sabar

mungkin tak dapat balik. dan tak dapat tengok KB kawen. =(

bulan ni tak dapat elaun. Ya Allah.. duit memang sesak sangat. dah lah laptop rosak.

bersyukur pada yang sedikit =))

alhamdulillah. moga Allah terus mengajar kita, dan kita hanya perlu ikut cara Rasulullah SAW.

1 ulasan:

zeqzeq z berkata...

Puaj doktor tak nak pakai pa ke huhuu