Rabu, 16 Februari 2011

weekend lepas, kami jalan-jalan............



mine.... yg tengah2 tu.. died ice choc... sedap
tunisian spagetiii (vege)

weekend lepas
nani bercadang nak belanja kami makan..
menunaika janji2 manisnya
jadi kami ke delicious mid valley

pertama kali, sebab tempat ini mahal
tidak sesuai orang seperti aku..
melainkan ade orang belanja.. hehe

ahad, ambil zati..
kami karoke
dan ke karnival wow

aku teruja dengan layang2.. wah

rasa nak ada satu je

=)

weekend yang best... minggu ni mesti boring =(
bismillah.. dengan zura. bekas housemate kami, dah pindah..huhu
sangat suka gambar ni..... tengkiu nani =)

zura, kak matul dan mija (tiada dalam gambar)

Karnival wow putrajaya

layang layang sotong, paling besarr

ini lah nani (kanan).. yang selalu belanja aku makan
dia baik
dan tak marah kot kalo nak pinjam baju itam ni..
haha
puteri..... and tisya

sila jangan jeles ye
he

5 ulasan:

miszirdawaty berkata...

nyampah ngn ain!
da la, syuh2, g jauh2,
btw, aku xjadi g kl,
:(

ainShahajar berkata...

hehehe.. jgn cenggitu syg
masa untuk kita bersama akan tiba.. doa2 lah tau.. =)

tisya salle berkata...

ehem... ko makin ayu & cun siyot.. (ikhlas dari hati...) =D. bez jugak kalo ak turun KL nnt ko blanje ke ape ke kan?.. smbl berkate di dlm ati.. =D

ainShahajar berkata...

ilusi gambo je tisya.. haha

boleh. belanja kit kat ke.. roti canai ke
boleh2

Nani berkata...

bagus,x letak gmbr time kat mid.hahaha