Khamis, 24 Februari 2011

im fedap u know!!

3 minggu berturut2..
datang lab pkol 830( kadang2 lewat jugak) balik pkol 10 malam.. 2,3 hari je rasa balik pkol 6ptg
dan 2 malam balik pkol 1 pagi
huhu... penat.. kandang2 asek selsema je tau
tak cukup tido =(

bila macam tu.. dalam lab.. mati lah aku kalo aku wat keje je

aku ni insan biasa

tengok lah movie cerita2 nih
macam2 cerita aku tgk...
sampai buffer melimpah kat column pun tak sedar..
lupa tutup suis
so lama2 aku cuba bajet.. ini macam punya nyanyok lagi la lama keje aku ngok

tapi bab makan....... yes.. aku tak risau.. always cukup
selsema bukan sebab tak makan buah ye, sebab penat

Dr aku asek pujuk sambung PhD
aku tak mahu.. macam2 alasan aku bagi
bila jawab, nak kerja dulu tanggung mak abah - dr cakap, PhD pun dpt elaun, 2.5K sebulan.. yuran free, sape nak bagi. habes PhD kerja senang dpt.. 1st gaji dah 6k.. master bukan senang dpt kerja

aku diam.. aku nak cakap aku fedap je.. fedap.. nanti lain pulak ceramahnya.. penat

dan ting!!!! aku terpikir, kalo aku kawen.. aku leh cakap. saya nak tumpu pada keluarga. saya nak pregnant jadi tak elok keje lab.. suami saya tak bagi balik malam je.. cian la kat suami saya kan..hehe

doakan aku kawen cepat.. salah satunya nak elak sambung PhD.. !!! pleaseeee!

- aku yang fedap dan penat!!!!-

4 ulasan:

zeqzeq berkata...

Kahwin je dgn Dr..

Tanpa Nama berkata...

Sambung la PhD........
kalau jodoh x kemana..

3p4h berkata...

Rezeki2... jodoh2... Moga dipermudah segalanya.

ainShahajar berkata...

bukan tak sabar nak kawen la

tapi tak sanggup bizi macam ni lagi