Sabtu, 23 April 2011

mereka punya gelak kan

sebelum tidur malam tadi
aku cuba bayangkan muka sahabat2 yg dah lama tak jumpa

ok
muka put begini, muka tisya begini
kedua2nya suka tutup mulut bila gelak kuat
ye
mereka gelak kuat

put ada macam aku... mase gelak suka cakap.. 'bongok!!'
tisya akan gelak lembut dan nyaring~.. sebab badan kocik kot

zati pendiam. tapi punyai senyuman yg manis.
tak penah pulak dengar dia gelak besor-besor..
yg ketara
dahi dia yg berkerut bila ade masalah..hahaha

zura
kalo bab gelak awal2 je kuat.. lepas tu pelahan balik
sebab dia cepat perasan gelak dia tu tak elok
tapi gelak zura kadang2 tak natural.. macam dibuat2
tapi memang dia gelak!!!!

aku... soal gelak
even lawak secoet pun boleh
tak kira lah kalo time tu ade masalah yg besar sekali pun
dan ada habit senyum dan gelak sorang2

tak terbayang nani pun
satu rumah kot..haha
..eh. ye lah tak penah jugak dengar nani gelak sakan
dia jenis kalo terlalu lawak
gelak sampai kuar air mata
so kene slalu standby tisu

hehe.. itulah.
salah satu yg kita ingat tentang seseorang adalah senyuman dan gelak dia

"awak, saya kalo gelak boleh dengar sampai bangi tau, hahahaha.. awak kat bangi tu dengaukan?"

lawak bodo je.. tapi aku gelak kuat2..
sebab mamat nih pun gelak kuat.. hahaha

2 ulasan:

zaza zatti berkata...

hahaha.. knape gelak yg ko ingt. mmg ketara pon dahi berkerut tu. kalau xde masalh pon akn berkerut jge.. da jd cm habit la, xseda die berkerut. cmne tah nk ade dahi relax. haha

mari bergelak2 lg, ak xsbao nk jmpe korg nie..

~miszirdawaty~ berkata...

hoi! aku gelak pelan lah!
hahahah~
:)
miss u! :(