Jumaat, 9 Julai 2010

update

oh.. lama dah tak update blog

setelah beberapa lama menunggu.. aku tertido.. terjaga semula

he.. ape aku mengarot malam2 buta ni

hari ni.. ok.. minggu ni.. punya minggu lepas.. asek2 bizi

- kerja lab master... tambah satu lagi enzim terbaru yang di jumpai.. damn.. 2 dah.. yang aku tak sorok buku log tu napa.. bila supervisor nampak result.. terus.. terus.. suh wat dua.. balik lewat setiap hari.. 10 mlm ok, makan jadi tak tentu.. aku tak nak gastrik lama datang balik..hu.. balik mesti malam2... terus penat.. dalam lab tak dan nak duduk.. ujian

- mak tak sehat =(( please.. doakan untuk mak saya..hu~

- besday =)...... thanks

kwn2 yang wish, nani yang bagi hadiah, cupcake dari k. diyana, kerongsang yang sgt cantik dari kyoung mi (korean student), baju dari mak dan abah, arab dinner dari zila.. dan.. he.. hari yang membahagiakan dari.., ok.. jgn gedik

- takde mood nak kuwus kan badan

- risau dengan pelajaran adik

- nana sedang usaha membiasakn diri kat tempat baru

- villa dari spain sgt ensem

- teringin, bukan, mengharap sangat. tapi tak tahu dapat ke tak.. jadi kena redha

- di pujuk, pujuk, pujuk, oleh prof dn supervisor.. sambung PhD........... tak mungkin

- mak nak cucu

- baru kena marah dengan abah sebab UKM - Bt berendam = 1 jam driving, (aku janji tak menjadi)

- terasa iman makin kurang

- asek tercakap melayu dengan budak2 korea.. gara2 dorang yang makin fasih berbahasa melayu..

- "ain, i like u" kata seong yong (mujur bukan i love u) hahaha.. erm.. sabar syg, sabar. gurau2 je ni.

- emm.. aku tahu bebeberapa orang yang rajin stalk blog aku.. hu.. simpan rahsia please =(


entah apalah aku mengarot ni kan... bila ada masa nak membaca ni.. otak rasa bengap asek dengan menda2 lab saje..hu

farnesol dehydrogenase dan farnesal dehydrogenase ----- 2 boypren saya

nak tido





-

2 ulasan:

miszirdawaty berkata...

bile nk kawen if smbg phd ain? haha

Cetusan berkata...

dah dah ngantuk elok tidurr