Isnin, 30 Mac 2009

alahai..kecian nye

hari tu mase balik umah...lepas je aku amek adik2 aku dari umah makcik fauziah..kami masuk lah rumah kami...masing2 mulut mula pot pet pot pet..macam2 mende di bincang kan..nak kate bodoh mengarot..ade gak lah...tentang earth hour yang kami plan tak mo wat..tentnag sis pendidikan america n sis pend kita...hm.maju gak otak budak2 nih..tentang nak makan piza..macam2..tentang maksud bergunjing..(dari cite indon) sampai skng tak faham maksud dia

masa tgh diner tu..aku tanya nana...ok tak dok umah makcik fauziah? nana cakap ok lah..tapi kadang2 rindu kat mak abah..ye laa..tak penah berpisah..hu~..time tu tgk zila dah nangis dah..aduhai...cian dia...'kadang2 zila bangun zila igt mak dekat sebelah..tapi takde tau'.. then..terus pelok dia...ttenang kan dia...nasik kat mulut dia dah nak terkeluar dah...aku pun satu..macam takde mase lain pulak nak tanya....nana pun mata dah merah2..tapi dia tahan je...sori nana zila..tadi time maghrib akak ade marah2..uhu..kesian...time ni aku pun terasa....baru berpisah tak sampai seminggu kan...harap dilamakan lagi masa dengan mak abah..moga kami lebih menghargai kehadiran mak abah lepas nih

Photobucket

esoknye aku bawak dorg makan piza...sedap..masing2 makan sampai penuh perot..aku pun dah tak larat..time nak undur kete kat paking..otak pun dah xbtol..sume oksigen dah pegi kat perot agaknya..keh2..pastu jln2 je mcm biasa...shoping

2 mlm berturut2 tidur sorang2...mangga pintu..pintu bilik pun kunci..letak kunci kat sebelah..nana zila tido atas..aku tido bawah..skali2 dengar bunyi..terus tgk tingkap...risau..susah kalo takde laki kat umah ni...rasanya boleh je kami tidur kat umah makcik fauziah..tapi dorg takmo..dorg nak rindu nak tido kat umah sendiri..ye lah..apa2 pun..rumah sendiri..

ari ni pulak..zila try cal aku bnyk kali..bertanya kan kat mana beg dia..beg dia ilang time nak g sekolah (masuk pkol 12..sesi ptg) tapi bateri aku kong pulak...so memang tak dapat dia nak cal...aku cuma dapat tau..bila dengar voicemail 'mane lah beg zila' uhu..sedey2

Photobucket

msg nana..nana cakap zila dah jumpa beg dia..nana letak dalam bilik....sampai skang aku tak topap kan nana lagi...sori nana..esok akak cucuk duit..akak topap kan

ikotkan hati nak dok je umah sampai mak abah balik..teman kan dorg..tapi ape nak buat..

okeh..wat tesis!!...

Photobucket


Jumaat, 27 Mac 2009

mari komen Jaket KELAB BIOKIMIA UKM

Kelab Biokimia UKM sedang bercadang nak buat jaket..dah tempah dah..jadi..Cik Mazs yg cute itu minta anda komen dengan jujur tentang jaket ini....

bajet tak banyak..kita kan nak yang simple..tapi nampak class gitu..ini lah hasil usaha mereka-mereka yang berusaha....

Photobucket

Photobucket


Photobucket
(hiasan sahaja..tiada kene mengene dgn jaket)



adakah menepati cita rasa anda?

adakah corak perlu dikekalkan?
anda rasa apa yang perlu ditambah ditolak dan ditukar?

sila nyatakan..kawan2.....pandangan anda amat membantu usaha suci murni ini





-komen terbuka pada semua...

- setiap cadangan akan di bawa ke meja mesyuarat jaket..hehe

---------dan dari situ keputusan akan dibuat-------..






Photobucket

nak share kata-kata hikmah ku

Photobucket
  • berkorban untuk berjaya
  • fikir apa nak wat sekarang..dan buat ape yang nak buat sekarang..bukan aku terus berimaginasi..
  • jika dah buat silap..diri jadi tensen..minda bercelaru...dan kita akan banyak lagi melakukan kesilapan...dan ia akan menambahkan tensen...so...jangan lah kita sesekali melakukan kesilapan..cuba elakkan...tak kira lah kesilapaan dengan kerja..hubungan persahabatan..pelajaran...agama..dosa itu sengsara
  • sentiasa berfikir..kita tak boleh harap orang itu akan jadi macam yang kita nak..tak boleh..sedangkan rupa pun berbeza...jadi kita lain dari segi apa pun..nilai orang secara individu..bukan kumpulan
  • sentiasa menjadikan diri ini tak sensitip..kuatkan hati
  • mak cakap..kalo kita dah boleh adapt dgn ramai orang..banyak tempat..tak komplen2 membabi buta..tak mengumpat..makna nya..kita makin matang...
  • abah cakap..jangan sesekali kita bersangka buruk kat orang..tak baik..dan jangan doakan keburukkan orang..Nabi pun tak penah doakan keburukan orang..
  • Cikgu cakap..kalau orang lain hanya perlu setapak untuk berjaya tapi kita perlu 2,3,4 tapak untuk berjaya..melangkah lah 5 tapak..jangan kurang...
  • Photobucket
setakat umur aku yang baru 22 tahun nih..aku simpulkan..yang paling penting dalam hidup

  • iman dan takwa
  • kasih sayang
  • ketabahan
  • kesabaran
setiap orang mesti ada kata-kata semangat...apa kata-kata hikmah anda..jom share dengan saya~ jangan malu-malu..he~

Photobucket

Rabu, 25 Mac 2009

aku tiada~

aku tak ade kat sini...

Photobucket
korg naik bas vip ke..nape tergedik2

sini pun takde

Photobucket
uhu

sini pun takda....huaaaaa..

Photobucket

agak depan jugak korg duduk ek

aku g kencin kot

Photobucket

sedap siyots

Photobucket

cewah..best nye

Photobucket

sini pun aku takde

Photobucket


sampai ati korg tak snap pic aku

huaaaaaa

Photobucket


emmm..sebenarnye aku yang tak dpt dtg kat 2 evens yg best mantap nih...

takpe~...

Khamis, 19 Mac 2009

I did the Macarena With monster in an elevator because the voices told me to.

dari zura dan put


Type out the sentence you end up with in the TITLE of your note and tag your friends.

Pick the month you were born:

January-------I kicked
February------I loved
March----------I karate chopped
April----------I licked
May----------I jumped on
June----------I smelled
July-----------I did the Macarena With
August--------I had lunch with
September----I danced with
October-------I sang to
November-----I yelled at
December-----I ran over


Pick the day (number) you were born on:

1-------a birdbath
2-------a monster
3-------a phone
4-------a fork
5-------a snowman
6-------a gangster
7-------my mobile phone
8-------my dog
9-------my best friends' boyfriend
10-------my neighbour
11-------my science teacher
12-------a banana
13-------a fireman
14-------a stuffed animal
15-------a goat
16-------a pickle
17-------your mom
18-------a spoon
19------ - a smurf
20-------a baseball bat
21-------a ninja
22-------Chuck Norris
23-------a noodle
24-------a squirrel
25-------a football player
26-------my sister
27-------my brother
28-------an iPod
29-------a surfer
30-------a homeless guy
31-------a llama


What is the last number of the year you were born:

1--------- In my car
2 --------- On your car
3 ----------- In a hole
4 ----------- Under your bed
5 ----------- Riding a Motorcycle
6 --------- sliding down a hill
7----------in an elevator
8---------- at the dinner table
9 -------- In line at the bank
0 -------- in your bathroom


Pick the color of shirt you are wearing:

White---------because I'm cool like that
Black---------because that's how I roll.
Pink-----------because I'm NOT crazy.
Red-----------because the voices told me to.
Blue-----------because I'm sexy and I do what I want
Green---------because I think I need some serious help.
Purple---------because I'm AWESOME!
Gray----------because Big Bird said to and he's my leader.
Yellow--------because someone offered me 1,000,000 dollars
Orange---because my family thinks I'm stupid anyway.
Brown---------because I can.Other----------because I'm a Ninja!
None----------because I can't control myself



dan keputusannya... aku nye biasa je..budak sopan kot

I did the Macarena With monster in an elevator because the voices told me to.

sape bace kene wat

hehe

put3 tag akus

Yygg

Rabu, 18 Mac 2009

membawa diri

T

contact lens~

teringin gak nak pakai...

tetapi diri ku suka gosok mata

tak elok kan

lagipun cantek kah jika aku memakai nye

kalo dah pakai contac lens..

sure aku nak belajar mekap pulak

pakay eye shadow..blusher..bedak compakkk..eye liner..bla2

bukan lagi bedak jonsen jonsen lavender kegemaran ku

maka bertambah lah duit belanja ku

dah keje nanti lah kan...

skang nak cantek2 pun wat pe

pakwe dah ade..

keh2

ngarot..

mahal ak contact lens

?????

Isnin, 16 Mac 2009

saya malas la

malas la nak g lab lagi..

adakah sebab saya dah fedap?

tadi lab mate saye..fong call

tanya pasal SDS buffer

saya mintak tolong dia wat kan gel untuk saya...

hahaha..sonok nye keje berdua

keje alone ni susah..

sume kene wat sendiri

kalo macam nih.... dia kene wat gel..saya tlg destain nanti

projek tak sama..sib baik step last same

yey

jom g lab

mintak2 band cantek huhu Photobucket

Jumaat, 13 Mac 2009

wow....hah

wow tgk Nik Nur Madihah ni...

rumah dia mana ada tenet..agak2 tv ade tak...peti ais?...dia belajar ade dgr radio tak....ada tgk astro tak....(mcm seseorg tu..(apasal aku tak suke ngan dia tu))..haha

rumah ni disewa...rm90 ringgit sebulan......igt kan umah sendiri

Photobucket

malu la weh......huhu

ini adalah kerana menjadikan rumah ku syurga ku...mesti kuar buku..kita share laa same2 ape rahsianya..
sharing is caring

Photobucket